karensitedesign

معایب استفاده از قالب های آماده وبسایت

1 ارسال در این موضوع قرار دارد

همه ی افرادی که قصد فعالیت در حوزه طراحی وبسایت را دارند،نیاز به توسعه دهندگان وب،برنامه نویس و طراح برای ساخت یک وبسایت ندارند.

استفاده از قالب آماده (Template ) معمولا برای طراحی وبسایت برای کسب و کارهای کوچک یا وبسایت های شخصی آسان و سریع است و همچنین گستره قابلیت هایی که ارائه می دهد زیاد است.
قالب های آماده می توانند برای وبسایت هایی که قصد اطلاع رسانی مانند بیو گرافی،نمایش گذاشتن عکس ها یا طرحها را دارندیا وبلاگ ها؛ با ذخیره زمان و بودجه اینکارها را انجام دهند.


قالب آماده چیست؟
صفحه یا مجموعه ای از صفحات از پیش آماده ای می باشند که میتوان عکس ها،ویدئوها متون و اجزای دیگر را تغییر داد و بهینه کرد تا زمانی که یک وبسایت کامل گردد.اضافه کردن،حذف،بایگانی کردن و… از جمله کارهایی می باشند که می توان در این قالب ها انجام داد.
این قالب ها اغلب توسط توسعه دهندگان وبسایت نوشته می شود،و مواردی که برای هر وبسایت نیاز است در این قالب ها تعبیه شده است(برای مثال HTML, CSS و هر کدنویسی دیگری که برای کارکرد وبسایت نیاز است).این قالب ها بیشتر برای این به وجود آمده است تا پروسه طراحی سایت برای مردمی که اطلاعات کم یا هیچ اطلاعی از برنامه نویسی ندارند امکان پذیر باشد و این کار را تا حد زیادی راحت تر انجام دهند.

چگونه میتوان یک وبسایت را توسط قالب آماده طراحی کرد؟
مراحل طراحی وبسایت با وجود سیستم مدیرت قالب یا همان سیستم های مدیریت محتوا بسیار آسان است.محبوبترین سیستم های مدیریت محتوا وردپرس(WordPress )،جوملا(Joomla ) می باشند.طراحان برای کار با سیستم های مدیریت محتوا نیاز نیست تا تمامی موارد تکنیکی  طراحی سایت را بیاموزند،بلکه اکثر مراحل اتوماتیک انجام میپذیرد. با کمترین تعداد کلیک می توان قالب های آماده را نصب کرد و آنها را بدون وارد کردن حتی کوچکترین قطعه کد طبق سلایق طراحی کرد.
همچنین تعداد بسیار زیادی افزونه،ماژول و نرم افزار برای این قالب ها در سطح اینترنت وجود دارد که این اجازه را به طراحان میدهد که عملکرد وبسایت خود را بهتر و بیشتر کنند.افزونه ها یا ماژول هایی مانند بهینه ساز موتورهای جستجو(SEO )،تقویت کننده بازاریابی،شبکه اجتماعی،یا حتی در مسائل امنیتی و بی نهایت مثال های دیگر که به طراحان اجازه مانور بیشتر و راحت تر روی این قالب ها را می دهد.

برای استفاده از این قالب ها باید چه کرد؟
– نام دامنه خود را ثبت کنید.
– سرویس میزبانی خوب پیدا کنید.
– یک سیستم مدیریت محتوا نصب کنید(CMS )
– یافتن،دریافت و نصب قالب آماده وبسایت:تعداد زیادی قالب آماده یا هزینه ای وجود دارد که میتوانید براساس نیاز خود آنها را تهیه کنید.
– محتوا شامل متن و کلمات ،لوگو و عکس های خود را جایگذاری کنید.
– نصب ویژگی های بیشتر مانند فروشگاه سازها،گالری ها،افزونه های بهینه ساز موتورهای جستجو و خیلی چیزهای دیگر.

اجزا و ساختار معمول یک قالب وبسایت
بعد از سالها تجربه و کار در در بخش وبسایت و رشد این صنعت،به مرور زمان این صنعت تکمیل شد و اجزای زیر جزء اجزای جدانشدنی قالب های وبسایت شدند.

عنوان(سر صفحه)
مانند خیلی از رسانه ها،عنوان و تیتر خوب میتواند یک صفحه را بسازد و درست کند و برعکس یک سرفصل بد آن صفحه را از بین ببرد.عنوان در مبحث بهینه سازی(سئو)  بسیار پر اهمیت است.
استفاده از کلمات کلیدی و یا جملات مناسب در عنوان به همراه تگ <h1> برای رتبه و گرفتن امتیاز مثبت از گوگل موثر است. sitedesign.pnghttps://goo.gl/jiyUd2

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری

  • مطالب مشابه

    • توسط karensitedesign
      یکی از روشهای خیلی عالی برای اهداف بازاریابی، وبلاگ نویسیه.
      با این مراحل، همین امروز وبلاگ نویسی رو شروع کنید:
      برای شروع کار وبلاگ نویسی چند تا دلیل لازم دارید؟ یکی، و اونم اینه که قطعا تجارت خوبیه!
      این حرف یعنی هیچکس نباید فقط همینجوری وبلاگ بنویسه که وبلاگ نوشته باشه. تک تک عنوان ها و موضوعات باید با یه هدفی نوشته بشن که این هدف باید در راستای تحقق اهداف شرکت باشه. پس حتی اگه قبل از خوندن این مقاله کار وبلاگ نویسی رو شروع کردید، یه توقف داشته باشید و به خودتون فکر کنید میخواهید چی کار کنید، مثلا شاید هدفتون این باشه که با وبلاگ نویسی ترافیک سایتتونو ببرید بالا، مشتریهای جدید جذب کنید، تو صنعت خودتون به یه اقتداری برسید یا درآمدتونو افزایش بدید. حتی شاید چند تا هدف داشته باشید، فقط مهم اینه که هدفمند باشه.
      مخاطبتونو تعریف کنید یکی از اشتباهات رایج وبلاگ نویس های تازه کار اینه که برای خودشون مینویسن. مطمئنا اگه درمورد موضوعات مورد علاقه خودتون بنویسید، کار خیلی راحتتر میشه، اما آیا واقعا علایق خواننده ها هم با علایق شما یکیه؟ یه پروفایل درست کنید برای مخاطبهاتون: علایقشون، مشکلاتی که دوست دارن حل بشه، اطلاعاتی که این مخاطبها میخوان داشته باشن رو توش بنویسید. محتوای وبلاگتون باید در جهت پاسخ دادن به این سوالات باشه. باید سعی کنید نوشته هاتون برای این مخاطب ارزشمند باشه تا یه دلیلی داشته باشه که دوباره بخوان برگردن!
      تحقیق کنید انتخاب عنوانهای هوشمندانه یکی از رفتارهای خوب وبلاگ نویسیه، اما برای اهداف شما اهمیتی نداره. به جاش بهتره اینجوری فکر کنید: مخاطب شما میدونه وقتی روی عنوان کلیک کرد باید انتظار چیو داشته باشه؟ هیچکدوم از کلیدواژه های متن تو عنوان استفاده شده؟ حتما برای کلیدواژه هاتون تحقیق کنید. ابزارشم که دم دستتونه. Google Trends و Google's Keyword Planner هم رایگانن و هم کار باهاشون راحته. وقتی کلیدواژه مناسب و خوبی انتخاب کردید، دیگه به زور یکی در میون تو متن نگنجونیدش. زیرکانه و باثبات این کلیدواژه ها رو تو متن استفاده کنید.
      خودتونو تبلیغ کنید سورس:طراحی سایت دارکوب sitedesign.joomir.com
      چطور وبلاگ بنویسیم
      tizer.mpg